Home Ik ben cliënt Ik heb een klacht

Ik heb een klacht

Je kunt erop vertrouwen dat wij onze uiterste best doen om jou te helpen. Maar het kan voorkomen, dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. 

Geef het bij ons aan

Heb je een klacht over ons? Geef dit dan aan bij jouw contactpersoon zodat jullie samen naar een oplossing kunnen kijken. Je kunt jouw bezwaar ook mondeling, per e-mail of schriftelijk bij ons indienen. 

Stuur je klacht naar de directie

Ben je niet tevreden zijn over de afhandeling van jouw bezwaar? Stuur dan jouw klacht via de post of per e-mail naar de directeur. Wil je meer informatie over de klachtenprocedure? Lees dan hier verder.

Klacht neerleggen bij Horus

Als u na behandeling door de directeur nog steeds niet tevreden bent, dan kunt u uw klacht neerleggen bij de klachtencommissie van Horus, de Branchevereniging Professionele Bewindvoerders en Inkomensbeheerders. Deze klachtenregeling vindt u via www.horus.nl. De klachtencommissie is een onafhankelijke commissie die zal beoordelen of uw klacht gegrond is of niet.

Brief sturen aan de kantonrechter

Mocht de klachtenprocedure bij Horus niet tot tevredenheid leiden, dan kunt u als laatste mogelijkheid een brief sturen aan de kantonrechter. De kantonrechter zal ons vragen om eerst met u in gesprek te gaan en daarvan verslag uit te brengen. Als het dan nog nodig is volgt er een gesprek bij de rechtbank en een beslissing.

Meer informatie?

De volledige klachtenprocedure vindt u hier.


1
GSBB Logo

Welkom bij GSBB

Heeft u een vraag?

GSBB Logo

Welkom bij GSBB

Wij helpen u graag verder.